شرکت ساندیسک اولین کارت حافظه میکرو اس دی 200 گیگابایتی را معرفی کرد
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
شرکت ساندیسک اولین کارت حافظه میکرو اس دی 200 گیگابایتی را معرفی کرد
17 / 12 / 1393برچسب:حافظه 200 گیگابایتی,از لحاظ سرعتی,مبلغ 400 دلار,در 3 ماهه دوم 2015 برای خرید,شرکت ساندیسک, ساعت 10:46 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
 


 

به تازگی شرکت ساندیسک که یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید حافظه و ابزار های ذخیره سازی اطلاعات است ، کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 200 گیگابایت معرفی کرده است .

 

سن‌دیسک کورپوریشن،یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در بخش سخت‌افزار کامپیوتر و بخصوص حافظه‌ها فعالیت می‌کند . این شرکت در دره سیلیکون قرار دارد و در سال 1988 به وجود آمده است.

اکثر کارت حافظه هایی که امروزه مردم استفاده میکنند ظرفیت 8 ،16 و 32 گیگابایتی دارد، امابه تازگی این شرکت کارت حافظه ای جدید که در نوع خود اولین است را معرفی کرده است ،این شرکت اولین کارت حافظه میکرو اس دی 200 گیگابایتی دنیا را معرفی کرده است.اکثر کارت حافظه هایی که امروزه در بازار موجود است ظرفیتی 128 گیگابایتی دارد که این ظرفیت تازه حدود 56 درصد بیشتر از نسخه 128 گیگابایتی ظرفیت دارد.

با این جافظه 200 گیگابایتی میتوانید به صورت متوالی 20 ساعت فیلم برداری با رزلوشن FHD انجام دهید که در نوع خود بسیار عالی است .از لحاظ سرعتی این مموری کارت تا سرعت 90 مگابیت در ثانیه میتواند داده ها را انتفال دهد .

این مموری کارت ضد آب ،ضد ضربه میباشد همچنین دما های بالا را تحمل میکند از نظر قیمتی شاید این مموری کارت را کمی گران قیمت بدانیم چرا که هر کسی توان خرید آن را ندارد قیمتی که شرکت ساندیسک برای آن در نظر گرفته است  مبلغ 400 دلار است، این شرکت قول داده است این حافظه 200 گیگابایتی را در 3 ماهه دوم 2015 برای خرید در دسترس علاقه مندان قرار دهد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------